Garantie

Garantia de conformitate pentru produsele noastre este de 2 ani de zile. Are caracter obligatoriu, trebuind sa fie acordata de Vanzatorul unui produs Cumparatorului acestuia. Neacordarea acestei garantii pentru lipsa de conformitate reprezinta contraventie, putand fi sanctionata conform legii.

Se aplica doar pentru lipsa de conformitate, adică dacă produsele se gasesc, la momentul livrarii lor catre consumator, intr-una sau mai multe din urmatoarele situatii:

  • nu corespund descrierii facute de Vanzator si nu au aceleasi calităti ca si produsele pe care vanzatorul le-a prezentat consumatorului ca mostra sau model;

  • nu corespund oricarui scop specific solicitat de catre consumator, scop facut cunoscut vanzatorului si acceptat de acesta la incheierea acestui contract;

  • nu corespund scopurilor pentru care sunt utilizate în mod normal produsele de acelasi tip;

Garantia comerciala pentru cadre, electronica, energie, este intre 6-12 de luni si este specificata in certificatul de garantie emis de Producator sau Vanzator.

Termenul de garantie comerciala pentru piese si accesorii pentru biciclete este de 6 luni, in functie de garantia oferita de producatorul fiecarei componente in parte. (a se vedea in certificatul de garantie primit odata cu produsele).

Pentru a beneficia de garantie, Cumparatorul trebuie sa respecte instructiunile de folosire si normele ce trebuiesc cunoscute de cumparatorii de bunuri de folosinta indelungata care se vand cu termen de garantie conform: HG 786/96.

Instructiunile de utilizare a produselor se gasesc in pagina produsului sau direct in colet.

Garantia se pierde in unul sau mai multe din cazurile urmatoare:

  • bicicleta se foloseste in competitii sau in regim de inchiriere;

  • bicicleta nu a fost folosita conform modului de utilizare sau intretinerea a fost defectuoasa;

  • reparatia bicicletei a fost facuta de catre o persoana neautorizata;

  • numarul de serie al bicicletei nu corespunde cu numarul scris in certificatul de garantie;

  • certificatul de garantie sau factura de cumparare au fost pierdute;

  • depozitarea bicicletei s-a facut in aer liber si prezinta urme de rugina;

Piesele supuse uzurii nu intra in garantie.

Info utile:

  • Garantia comerciala pe care vânzătorul sau producatorul o acorda în mod voluntar, în conditiile stabilite de acesta si care, odata acordata, devine obligatorie din punct de vedere juridic, în conformitate cu prevederile Legii 140/2021.

  • Vanzatorul sau Producatorul vor aduce la cunostinta Cumparatorilor, faptul că acordarea garantiei comerciale nu exclude garantia legala de conformitate si nici garantia pentru viciile ascunse.

  • Garantia comerciala are în general caracter facultativ, insa este obligatorie pentru produsele de folosinta indelungata, astfel cum sunt definite de OG 21/1992, privind protectia consumatorilor. Conform art. 20 din OG 21/1992, astfel de produse trebuie să fie însoţite de certificatul de garantie.

  • Toate caracteristicile garantiei comerciale (situatii de aplicare, termene, obligatii asumate) se stabilesc de cel care o acorda (Producător si/sau Vanzator), iar garantia devine obligatorie ca si contract intre parti.

Anuntati in scris sau telefonic lipsa certificatului de garantie in decursul a 5 zile de la primirea coletului.

CONDITII DE AMBALARE IN CAZUL NECESITATII DE PRELUARE IN GARANTIE A UNUI PRODUS

Produsele achizitionate se expediaza in unitatea service ambalate astfel incat sa fie protejate impotriva deteriorarilor mecanice din timpul transportului, care pot afecta starea produsului. Se recomanda ambalarea in folie protectoare , cutie de carton si alte materiale care sa protejeze produsul cat mai bine. Pentru vehicule electrice de mari dimensiuni se recomanda folosirea unui Palet, cadru lemn sau cadru de metal si pe urma protectie de carton.

CONTINUT PACHET EXPEDIAT LA SERVICE

  • in colet trebuie descris defectul manifestat al produsului, precum si cazurile in care acesta se manifesta
  • in colet trebuie pusa o copie a facturii fiscale cat si certificatul de garantie.
  • Va rugam sa ambalati produsul cat mai bine, pentru a evita eventualele deteriorari ale produsului sau a ambalajului.

La receptia in service se va intocmi un proces verbal de predare primire in care se vor trece toate defectele vizibile la momentul receptiei, iar daca este cazul se vor face si fotografii. Nu ne asumam raspunderea in cazul in care coletul a fost deterioarat pe transport din cauza ambalajului necorespunzator atunci cand il trimiteti in service.

Back to Top
Notificare privind cookie-urile

Folosim cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența pe site-ul nostru. Prin navigarea pe acest site, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor.

Adăugat în coș