Service

Acasa / Service

Service

Prezentul capitol se aplică produselor aduse în service-ul nostru în vederea reparării contracost a acestora.
La primire în service se întocmește obligatoriu Proces Verbal de Predare Primire de către personalul nostru, clientul fiind obligat sa scrie in rubrica procesului verbal legata de cererile de service tot ce doreste sa fie servisat. Orice Cerere ulterioara nu este luata in considerare daca nu a fost trecuta pe procesul verbal. Semnarea  procesului verbal reprezinta acceptarea acestor termeni.
Daca produsul se prezinta la service murdar si nu se poate servisa fara a fi curatat, se aplica o taxa de curatare între 15-50 Lei în functie de gradul de murdarie prezent si de tipul produsului.
Constatarea este obligatorie înainte de a repara produsul, devizul estimativ este comunicat clientului, acesta dandu-si ulterior acceptul sau nu pentru reparatie.
Devizul poate suferi modificari daca dupa inceperea repararii, unele componente nu pot fi verificate inainte de a inlocui componentele de baza care functioneaza in paralel cu alte componente.
Termenul maxim in care se face constatarea este de 5 zile lucratoare de la primirea in service.
Termenul de reparatie se comunica dupa constatare, in functie de stocul pieselor, daca acestea se gasesc.
Transportul la service si retur nu face obiectul acestui serviciu, clientul este responsabil pentru predare si ridicare.
Termenul de ridicare a unui produs reparat sau care nu poate fi reparat, este de 5 zile lucratoare de la data anuntarii clientului prin telefon(apel sau sms) sau Whatsapp. Depasirea termenului de ridicare cu mai mult de 6 zile de la data anuntarii, se factureaza cu 30 lei, taxa de inmagazinare. La fiecare 30 de zile depasire se mai adauga 30 de lei taxa de inmagazinare.
La ridicarea din service verificati integritatea produsului, nu se accepta reclamatii ulterioare. Eventualele neconcordante se scriu la ridicare pe factura fiscala si se semneaza.
Garantia pentru manopera serviciului de Service cat si pentru consumabile este de 30 zile, iar a componentelor inlocuite in functie de producator.
In cazul in care produsul se defecteaza in termen de garantie, acesta trebuie prezentat de catre client in service in cel mai scurt timp.

Back to Top
Notificare privind cookie-urile

Folosim cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența pe site-ul nostru. Prin navigarea pe acest site, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor.

Adăugat în coș